Annons:
Etikettavbytarbänken-ot
Läst 2847 ggr
Gittan
11/23/12, 8:36 AM

Klotterplanket 11

Nu börjar vi om på ett nytt plank eftersom det förra blivit långt.

Här finns del 10

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
Gittan
11/23/12, 8:39 AM
#1

Ja så är det åter fredag och julen närmar sig. Första advent väntar utanför dörren. Önskar er alla en trevlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Catwoman
11/23/12, 10:33 AM
#2

Ledigt idag så jag ska passa på att ge mej ut och shoppa lite. Ha en bra dag alla.

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

Leffe
11/23/12, 11:26 AM
#3

Här blir det en lugn stillsam fredag verkar det som.

Sköt om er

Leffe
11/24/12, 11:52 AM
#4

Sitter och tittar på skidåkning i teven och det snöar. Tittar ut genom fönstret och det regnar. Vilka kontraster, men snön är vackrare.

Sköt om er

Leffe
11/25/12, 12:24 PM
#5

Sitter med en kopp kaffe och ser på skidåkningen på teven

[GIKmio]
11/26/12, 12:51 PM
#6

Tänk vad fort tiden går. Snart är det advent igen och det är nu precis ett år sedan jag blev med i gemenskapen här på iFokus.

Annons:
LisaF
11/26/12, 12:56 PM
#7

#6 Himla bra val du gjorde för ett år sedan! Skrattande

Håller med om att tiden går fort. Den bara springer iväg.

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

Leffe
12/1/12, 1:35 PM
#8

Snö ute. Då passar det bra att titta på vinterstudion tills hockeyn börjar

Sköt om er

Gittan
12/2/12, 10:44 AM
#9

Ha en trevlig första advent. Själv är jag instängd i ett rumm medan barnen och sambon julpyntar, men jag har fått kaffe i alla fall. Önskar er alla en trevlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Catwoman
12/5/12, 11:26 AM
#10

Oj vad snö. Tur man har ledigt idag, men ska ut i den härliga snön ändå. Hoppas ni får en bra dag.

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

Leffe
12/5/12, 12:34 PM
#11

Mycket snö. Hörde just på trafikrapporten att motorvägen vid Södertälje är stopp. Långtradarna har fastnat. Motorvägen mellan Knivsta-Arlanda avstängd på grund av olycka. Nu stänger de av mot Gustafsberg helt för det är inte farbart.

Nu är det skönt att jag är sjuk och inte jobbar längre. Samtidigt  var det trots allt något speciellt att jobba i sånt här väder.

Bettan
12/17/12, 5:36 AM
#12

Det är mörkt ute. Tur det finns belysning. Nu ska jag till jobbet. Ha nu en bra dag allihopa.

Ha en bra dag

Sport iFokus

Gittan
12/20/12, 8:38 AM
#13

Ja sista skoldagen för barnen. Sedan börjar jullovet för dem. Ett jullov med snö och de är ju jätteglada. Önskar er alla en trevlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
Catwoman
12/20/12, 9:18 AM
#14

Julen närmar sig. På kvällen ser man härliga och stämningsfulla belysningar i fönster och på balkonger.

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

EvaG
12/21/12, 3:53 AM
#15

Hej alla. Befinner mig just nu i Sverige och passar på att hälsa på här inne. Är ledig från jobbet och ska fira jul och nyår i Whistlers skidbackar utanför Vancouver. Hoppas allt är bra med er.

Önskar er alla god jul och gott nytt år.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Gittan
12/23/12, 10:54 AM
#16

I morgon är det julafton och barnen börjar redan bli spända av förväntan. Önskar er en trevlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Gittan
1/2/13, 9:46 AM
#17

Här är temperaturen ute runt 0. På barnen som just kom upp sömndruckna verkar det vara många minusgrader på humöret. De brukar som tur är tina upp ganska snabbt. Önskar er alla en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Gittan
1/4/13, 1:04 PM
#18

En fin solig dag. Underbart! Önskar er en trevlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Gittan
1/7/13, 9:45 AM
#19

Årets första skoldag för barnen. Livet börjar återgå till det normala efter helgerna och barn hemma. Önskar er alla en trevlig och bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Gittan
1/8/13, 8:17 AM
#20

Jaha det är bara att konstatera att det åter är helt vitt ute. Önskar er alla en trevlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
Catwoman
1/9/13, 8:48 AM
#21

Hej. Det är kallt ute, men det ska det väl vara på vintern om jag inte helt missuppfattat årstiderna. Fast det är ju svårt att fatta egentligen. Sommaren ska ju vara solig och varm, men den var ju kall och regnig.

Ha nu en bra dag allihopa.

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

Gittan
1/11/13, 9:01 AM
#22

Nu på morgonen var barnen med om ett litet äventyr som kunde sluta illa. Skolskjutsen körde i diket i snön. Ja här har det kommit massor av snö igen. Önskar er alla en trevlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Kjelle
1/12/13, 11:25 AM
#23

God morgon. Här blev man väckt av en liten som sa: "Mamma gjorde kaffe åt dej som finns i termosen på köksbordet och hon har åkt ett ärende." Så nu är man uppe. Ha en bra dag.


[stblues35]
1/12/13, 4:18 PM
#24

Damdilida och god eftermiddag på er alla! Hoppas alla mår bra och har det varmt och skönt i alla vrår?Glad

Sitter och gör fasiken inte mycket alls men det går det också.

Önskar er en mysig och skön kväll med vinster för favoritlagenGlad

Hejsvejs leverpastej

Gittan
1/13/13, 10:35 AM
#25

Jaha då är det söndag igen. Vet ni det innebär att i morgon är det måndagmorgon med barn som ska till skolan, arbete som väntar och en massa annat. Varför alltid denna känsla på söndagen om nästa dag. Det förstör ju nöjet med söndagen.

Önskar er alla en bra dag trots det.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Gittan
1/17/13, 1:36 PM
#26

I dag är det lite varmare ute än igår. Önskar er alla en trevlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Gittan
1/25/13, 8:13 AM
#27

Burr vad det är kallt ute. Har varit ute och lämnat barnen till skolskjutsen och sedan på promenad med hunden. Burr vad det är kallt ute. Önskar er alla en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
Gittan
1/26/13, 10:38 AM
#28

Sista helgen i kalla Sverige. Snart är det varma Rio som gäller i fjorton dagar. Önskar er alla en trevlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
1/27/13, 1:06 PM
#29

Idag teve för hela slanten. Tennis, bandy, trav.

Gittan
1/29/13, 6:19 PM
#30

I morgon börjar vi vår färd mot 2-veckors besök i Rio de Janiero. Hoppas ni får lika trevligt här som vi får där. Misstänker förstås att vi kommer ha det lite varmare.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
2/6/13, 11:58 AM
#31

Det snöar igen. Helt onödigt tycker jag

Sköt om er

Ing-Marie
2/10/13, 8:39 PM
#32

Kan hälsa från Gittan och Kjell och säga de har det mysigt och 30 grader på dan. Det är luftkonditionering i baren och i danslokalen på kvällen.

Leffe
2/17/13, 1:21 PM
#33

Vad härligt det låter när man hör hör det droppar från taket. Fast det har kommit mer snö. I kväll ska jag iväg och fira systersons födelsedag.. Här hemma sover rexarna under täcket och skogisarna ovanpå täcket.

Sköt om er

Leffe
3/1/13, 12:47 PM
#34

Ny månad och sommaren närmar sig. Tittar på alpin skidåkning på teven. Väntar på längdskidåknings-VM då är det plötsligt mitt i all vintersportande EM i friidrott. Ur led är tiden.

Sköt om er

Annons:
LosGinos
3/1/13, 6:26 PM
#35

I'm back! :D

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

Krikke
3/1/13, 8:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#36

Nu tar vi helg, lyckohälsningar från mig och min nuvarande bästa vän. Tänkte ni skulle få gissa vad slutresultatet ska bli för nått men upptäckte en ledtråd..

/ Krikke

Medarbetare på Hockey iFokusFotboll iFokus

| Frölunda HC | IFK Göteborg |

LosGinos
3/1/13, 9:08 PM
#37

Bra där krikke ;)

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

Gittan
4/18/13, 9:50 AM
#38

Nu har vi vår. Önskar er alla en trevlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
5/13/13, 11:45 AM
#39

En helt underbar dag. Nu har det varit fint nästan hela maj - ja den halva som varit i alla fall. Tänk om hela sommaren kan bli så här fin, men var tog våren vägen. Ena dag försvinner snön och nästa dag börjar buskar och träd att grönska.

Sköt om er

Krikke
5/13/13, 11:31 PM
#40

#37 Hahah ja!

Trevlig vår på er.

/ Krikke

Medarbetare på Hockey iFokusFotboll iFokus

| Frölunda HC | IFK Göteborg |

Leffe
5/21/13, 11:54 AM
#41

Vart tog solen vägen. Fåglarna kvittrar utanför, men ingen sol strålar. Det här mulna vädret har jag inte beställt.

Sköt om er

Annons:
Gittan
6/1/13, 4:19 PM
#42

Dottern ligger nedbäddad. Hon har feber och ont i halsen. Gubben ser på fotboll. Sonen är hos sin mormor och morfar. Kan man kalla det lördagsliv med familjen?

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
6/3/13, 12:35 PM
#43

Idag är det mulet. En väldig kontrast till gårdagen då jag var inne i Stockholms city med elrullstolen och fotade under fem timmar. Det hade väl blivit längre om inte varningslampan började blinka om att batteriet började ta slut på rullstolen.

Nu kan man ju passa på att ladda upp det till full effekt igen. Så det är väl lite positivt med mulet också.

Sköt om er

Leffe
6/23/13, 9:49 AM
#44

Kom i säng vid fyratiden i morse och redan vaken. Jag som tänkt sova längre. Katterna däremot de ligger på sängen och sover så gott.

Det är varmt nu på morgonen och känns som det skulle kunna bli åska.

Sköt om er

Leffe
6/28/13, 8:02 AM
#45

Tidigt till gymnastiken och sedan direkt till dietisten. Ser ut att bli sol idag.

Sköt om er

Gittan
7/24/13, 10:08 AM
#46

Hej allihopa. Här är det ensamt. Barnen på campingresa med vänner. Sambon på sjukhus för undersökningar. Ska hämta honom i eftermiddag troligen. Vädret duger. Lite sol men rätt skönt. Önskar er alla en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
8/6/13, 2:13 PM
#47

Nu ska jag ut i sommarvärmen

Gittan
8/15/13, 8:30 AM
#48

Idag ska det handlas inför barnens terminsstart. Så snart är det dags att väcka dem. Önskar er alla en trevlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
Catwoman
8/18/13, 12:02 AM
#49

Nu är det väntans tider.

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

Leffe
9/6/13, 11:28 AM
#50

Idag ska jag till syrrans kolonistuga. Det blir surströmmingsfest och sedan brukar det bli kortspel framåt natten.

Sköt om er

Gittan
9/6/13, 3:30 PM
#51

Ha det så trevligt. Vi ska äta lammkotletter och sedan blir det lite fredagsmys.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Krikke
9/7/13, 10:02 PM
#52

#51 Hur smakade lammet? Det är inte ofta jag äter det, inget jag föredrar heller men det brukar smaka bra när det väll är dags 😃

/ Krikke

Medarbetare på Hockey iFokusFotboll iFokus

| Frölunda HC | IFK Göteborg |

Leffe
9/18/13, 4:02 PM
#53

Så nu är biljett fixat till lördagens match Södertälje - Timrå

Krikke
10/17/13, 2:38 PM
#54

Ikväll väntar en hel drös spännande SHL matcher, framförallt Frölunda match mot serieledande Skellefteå.

/ Krikke

Medarbetare på Hockey iFokusFotboll iFokus

| Frölunda HC | IFK Göteborg |

Leffe
10/20/13, 11:58 AM
#55

I eftermiddag Viking Lines Cinderella till Åland. Tillbaka i morgonkväll. Ska bli kul

Sköt om er

Annons:
Krikke
10/22/13, 1:07 AM
#56

Tat lungt med vätskan bara så du inte hamnar här! Hahahahahahahahah

Sköt om dig!

/ Krikke

Medarbetare på Hockey iFokusFotboll iFokus

| Frölunda HC | IFK Göteborg |

Gittan
10/28/13, 6:12 AM
#57

Uppe lite för tidigt framför allt när jag inte behöver väcka barnen. De har skollov. Får väl ta en tidig promenad med hunden istället. Önskar er alla en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Krikke
10/29/13, 9:31 AM
#58

#57 Samma här, varför vaknar man för tidigt när man inte behöver för? Haha, trevlig promenad och trevlig dag på er 🙂

/ Krikke

Medarbetare på Hockey iFokusFotboll iFokus

| Frölunda HC | IFK Göteborg |

Leffe
10/30/13, 11:34 AM
#59

Dagen går i matens tecken. Ska köpa torrfoder till katterna och sedan ska jag köpa lite mat till min frys.

Sköt om er

Krikke
11/4/13, 12:40 AM
#60

Visst är det ändå lite kul att handla ändå Leffe? Fylla på lite liksom!

Sköt om dig.

/ Krikke

Medarbetare på Hockey iFokusFotboll iFokus

| Frölunda HC | IFK Göteborg |

Gittan
11/11/13, 10:12 AM
#61

Barnen i skolan. Sambon ska inte till rehab och jag ska till jobbet halva dagen. Veckan börjar smidigt och lugnt.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
11/13/13, 10:27 AM
#62

Snart iväg till Thorax på Karolinska för ett litet samtal. I kväll ska jag kolla en TV-serie jag tycker om, lättsam och lite småspännande - Chicago Fire

Sköt om er

Annons:
Gittan
11/15/13, 8:01 AM
#63

Barnen på väg till skolan, Hunden har fått sin promenad. Snart dags köra sambon till gymnastiken och mig själv till jobbet. Sedan handla, hämta sambon. Köra hem. Fixa mat så det är klart när barnen kommer hem. Sedan blir det en stillsam kväll med dottern i gillestugan medans sambo och son kollar någon tråkig fotbollsmatch på TV. Låter på dem som den är livsviktig.

Önskar er alla en trevlig fredag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
11/18/13, 11:44 AM
#64

En mulen höstdag, men en varm kopp kaffe uppväger det mesta. Idag kommer jag nog redigera lite bilder på datorn.

Sköt om er

Gittan
11/19/13, 8:40 AM
#65

Snart dags åka till jobbet. Idag hämtar jag barnen efter skolan för vi kommer sluta ungefär samtidigt. Önskar er alla en trevlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Gittan
11/21/13, 8:30 AM
#66

I kväll blir det nog en trevlig hemmakväll med sambon i soffan framför TV:n medan sonen troligen spelar hockey på datorn och dottern ligger och läser samt lyssnar på Jedward. Önskar er alla en trevlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
11/21/13, 11:07 AM
#67

Ja då ska man ut och handla. Det börjar se lite tomt ut i frysen

Sköt om er

Leffe
11/22/13, 12:43 PM
#68

Kom precis på att det är fredag idag. Inte för att det spelar så stor roll längre, men man kan ju påminna sig hur det var när arbetsveckan närmade sig slutet.

Hur som så tycker jag ni ska sköta om er

Gittan
11/23/13, 5:23 AM
#69

En sömnlös natt. Sambo och barn sover. Själv sitter jag i soffan med hunden bredvid och vi lyssnar på CD med Elisas. Hoppas ni alla får en trevlig lördag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
Gittan
11/25/13, 8:42 AM
#70

En fin dag. Lite kallt. Barnen är på väg till skola. Själv kommer jag jobba hammavid idag. Önskar er alla en trevlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Catwoman
11/28/13, 7:45 AM
#71

Här är det varmt. Slutet av november och jag tycker det är varmt. Vart är vädret på väg. Jag vet vart jag snart är på väg. Ska till stadsbiblioteket i Stockholm och plugga.

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

Gittan
11/28/13, 8:52 AM
#72

Idag är det läkarbesök som gäller för mig. Barnen i skolan och sambon slöande. Önskar er alla en trevlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
12/1/13, 1:12 PM
#73

Ska snart ge mig ut i det fina solvädret. Nu slutar skidorna på teven

Sköt om er

Leffe
12/17/13, 9:25 AM
#74

Dags att lämna lite blod för tester igen. Det är bra att de har koll på att medicinerna inte ställer till något de inte ska göra. Ja jag är tacksam att sjukvården har så otrolig koll av min sjukdom och mig som de har.

Sköt om er

Leffe
12/23/13, 11:02 AM
#75

Ja i morgon är det julaftonen med allt vad det innebär. I kväll blir det uppesittarkväll med Bingolotto. En tradition jag och katterna har sedan den tid jag jobbade. Jobbade alltid dubbla pass på julaftonen. Så kvällen den 23:e sill, skinka och annan julmat och en bingolott.

Sköt om er

Gittan
12/24/13, 10:09 AM
#76

Nu är det julaftonen och kan ni tänka er. Mina barn var uppe först. Tänk det händer aldrig annars. I eftermiddag kommer mina föräldrar och syster hit så vi ska fira jul tillsammans.

God jul på er

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
Catwoman
1/5/14, 11:50 AM
#77

God förmiddag alla glada och alla andra. Ni som räknar er till alla andra tänk på att det finns alltid något att glädja sig åt även om det kanske råkar vara något väldigt lite.

Ett rykte säger att vintern är på intågande. Ja på gott och ont. Då jag idag tillhör den glada skaran så glädjer jag mig åt lite vinter.

Hoppas ni alla får en bra dag.

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

Catwoman
1/6/14, 3:44 PM
#78

I dag är det måndag, men inte hela veckan utan bara i dag. Tänk första dagen i en ny vecka. En vintervecka i januari och det är som det vore vår. Något är fel. Ja inte att det är måndag, men att det är januari.

Hoppas ni får en bra dag i dag och andra dagar också, men det tar vi en annan dag.

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

Leffe
1/12/14, 11:40 AM
#79

Nu har det kommit ännu mer snö. Kanske för att man ska känna lite stämning nu när de pratar Vasaloppet i teven. Själv funderar jag på om jag ska ge mig ut med elrullstolen och sladda omkring.

Sköt om er

Gittan
1/15/14, 9:20 AM
#80

Idag har jag en massa tid med arbetsuppgifter i jobbet som jag kan göra hemma. Här finns idag nu bara jag och vår hund. Sambon tar sig numera själv till gymnastiken och är där idag. Barnen i skolan. Önskar er alla en riktigt bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Catwoman
1/17/14, 3:36 PM
#81

🐱Vet ni en sak? Ja ni vet nog flera saker, men vet ni att det är ganska kallt ute i dag? Om ni inte visste det så säger jag det. Det är ganska kallt ute. Så nu vet ni alla att det är ganska kallt ute, men det visste ni säkert innan att det är ganska kallt ute.

Trots att det är ganska kallt ute hoppas jag ni har en bra dag i dag när det är ganska kallt ute.

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

Leffe
2/7/14, 12:41 PM
#82

En lugn dag idag. Den första riktiga aktiviteten idag blir att knäppa igång teven klockan 17

Skorpion76
4/14/14, 6:55 AM
#83

Sedan jag började gå på syntolkad ishockey har jag fått en helt annan upplevelse av sporten! Det är verkligen fantastiskt!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
Leffe
6/3/14, 12:52 PM
#84

#83 Toppen. Visste inte att det fanns sådant. Däremot har jag för mig att det finns hockeylag för hörselskadade

Skorpion76
6/4/14, 7:45 PM
#85

Hej hej!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

[VSK]
6/24/14, 11:34 AM
#86

Hej svejs… 👋

Skorpion76
6/25/14, 7:28 AM
#87

God morgon!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Leffe
6/25/14, 10:48 AM
[VSK]
6/25/14, 10:58 AM
#89

Morrn morrn Leffe å alla andra.

Skorpion76
6/26/14, 5:29 PM
#90

Hej hej!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
Leffe
6/29/14, 11:55 AM
#91

Nu hoppas jag på uppehåll i regnet. Ska åka in till stan och titta på alla lyxkryssare som landat.

Leffe
7/5/14, 11:13 AM
#92

Här är det sol blandat med moln. Verkar varmt i alla fall

Skorpion76
7/6/14, 5:53 PM
#93

Tjenare!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Krikke
7/7/14, 2:23 AM
#94

Värmen tär på mig

/ Krikke

Medarbetare på Hockey iFokusFotboll iFokus

| Frölunda HC | IFK Göteborg |

Leffe
7/7/14, 2:44 AM
#95

Jag gillar den. Bara inte luftfuktigheten ökar

Leffe
7/13/14, 1:19 PM
#96

Idag är vädret lite ovanligt om man jämför med hur veckan varit. Idag är det moln på himlen. I kväll kommer den spännande avslutningen av fotbolls-VM.

Skorpion76
7/14/14, 10:33 AM
#97

Tyskland vann fotbolls-vm.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
[VSK]
7/14/14, 10:38 AM
#98

Japp 🙂

Skorpion76
7/14/14, 11:17 AM
#99

Personligen gillar jag inte foboll. Jasg tycker bättre om ishockey.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

[VSK]
7/14/14, 11:25 AM
#100

Hockey kan väl vara okej, men det finns ju inget som slår bandy ☝️ 😃

Skorpion76
7/14/14, 12:04 PM
#101

#100 Säger du det?


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

[VSK]
7/14/14, 12:23 PM
#102

🙂

Skorpion76
7/15/14, 6:37 AM
#103

#102 Vad är tjusningen med bandy?


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Leffe
7/17/14, 11:46 AM
#104

Då kom nyss tågbiljetten till Eskilstunaresan i morgon för ett besök på Parken Zoo. Kom att tänka på att det är mycket jag måste se till är fullt i morgon inför resan. Fulladdat batteri i mobilen - biljetten är ju där. Fulladdat bateri i elrullstolen - den ska ju transportera mig i djurparken. Fulladdat batteri i kameran - det är ju den jag ska fota med. Slutligen fulladdad transportbox med syrgas - så det räcker hela dagen.

Annons:
Skorpion76
7/17/14, 12:04 PM
#105

Försökte tidigare i morse ladda ner iCloud, men det kräver för f… Windows 7 eller 8! Där satt jag med Windows XP! Jaha, tack så mycket!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Gittan
7/21/14, 11:47 AM
#106

Nu är det dags för husvagnssemester.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Skorpion76
7/22/14, 6:36 AM
#107

Yippie, nu har jag fått en ny dator med Windows 7! Det är ju så jäkla bäst!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Leffe
7/29/14, 10:15 AM
#108

Vindstilla, varmt, redan svettigt. Med andra ord åter en härlig sommardag.

Leffe
7/31/14, 1:03 PM
#109

Julis sista dag. Sol ute och slö husse med slöa katter inne. I natt kom det en kort kraftig regnskur. Tänk om det kunde regna en längre stund på natten så det blir frisk härlig luft på dagen.

Sköt om er

Skorpion76
8/3/14, 7:06 AM
#110

Jag har haft en del strul med min blogg, men nu är jag tillbaka igen.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Leffe
8/5/14, 12:12 PM
#111

Vi har konsigt väder. Det kan åska och regna korta stunder. Alldeles för korta stunder för att påverka luftfuktigheten och den kvava värmen. Det hinner inte bli friskt i luften. Sverige är ju egentligen ett ganska litet land, men tänk i vissa delar av landet har vi oväder med översvämmingar som följd och i vissa sådan torka att den största skogsbranden i modern tid i Sverige inte går att fås under kontroll. Det låter ju som vädret över en hel världsdel.

Sköt om er

Annons:
[GIKmio]
8/5/14, 10:27 PM
#112

Kände en känsla av ruggighet och småkyla  i förmiddags och första gången på en månad jag tog på mig jackan.

Skorpion76
8/6/14, 6:48 AM
#113

Det regnar som tusan ute nu.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Leffe
8/6/14, 12:27 PM
#114

Mulet ute men varmt.

Har fått smak för detta med lite tågresor. Planerar ett litet dagsbesök i Uppsala och Västerås - fast inte samma dag

[VSK]
8/7/14, 1:04 PM
#115

👍

Skorpion76
8/8/14, 7:24 PM
#116

Hej hej! Jag har inte varit så aktiv här inne på sistone, men det har berott på att jag har bloggat en hel del. Bloggen strular ganska mycket nu i början innan jag har lärt mig hur det nya ordbehandlingsprogrammet fungerar.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Leffe
8/10/14, 11:53 AM
#117

Idag kommer jag att sitta på balkongen och redigera bilder. Sedan i kväll ska jag se den viktiga fotbollsmatchen mellan Hammarby och Giffarna Sundsvall på teve

Leffe
8/17/14, 1:21 PM
#118

I kväll är det dags för delikatess

Foto: Filip Stachowiak

Annons:
LosGinos
8/18/14, 10:30 PM
#119

Du hittar den nya tråden här !

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: