Annons:
Etikettnhl
Läst 545 ggr
[GIKmio]
9/17/12, 1:42 AM

Nu kommer dom igen

NHL-proffsen.. Men den här gången verkar en del ligor inte vara intresserade. Så samma invasion som 2004 är kanske inte att vänta. Man vet inte heller hur länge lockouten där borta kommer att pågå. Själv tycker jag det är bra att våra lovande juniorer får fortsätta utvecklas i elitserien i höst och inte behöver bänkas eller skickas åt andra håll.

Annons:
Krikke
9/17/12, 10:46 AM
#1

Tycker det är vansinne att inte släppa in dom i elitserien, både sportsligt och ekonomiskt sätt. Tänk vad arenorna hade sålt ut.

/ Krikke

Medarbetare på Hockey iFokusFotboll iFokus

| Frölunda HC | IFK Göteborg |

LisaF
9/18/12, 7:40 PM
#2

Är det inte nåt med att klubbarna ska stå för spelarnas försäkringar också? Och dessa försäkringar ju är skyhöga..
Eller jag kanske tänker fel Skäms

Men visst vore det kul för hockey-sverige! Tycker dock det är lite synd om nhl-proffsen skulle få spela och det innebär att alla nya, unga stjärnskott petas.. Obestämd

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

[GIKmio]
9/18/12, 7:48 PM
#3

Det är dyrt att gå på hockey idag och jag tycker det inte är samma stjärnglans idag som tidigare när den gyllene generationen var igång. Så jag vet inte om det skulle bli så mycket mer publik. Men Sedinarna, Bäckström och Zetterberg skulle nog många kolla in.

Leffe
9/18/12, 9:41 PM
#4

Hockey allsvenskan skulle må bra av tillskotten

Gittan
9/18/12, 10:16 PM
#5

Ja de lagen behöver mer publik.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Upp till toppen
Annons: